2013-01-06
 16:41:45

År 2013...

Då var det ett nytt år och jag är ett år äldre ;-)
Fick tallrikar från Matteus till min samling,hudvårdskit från Body Shop & fina blommor..Både bukett & orkideer :)
Och ljus och finfina Servetter,och det finaste av allt av Min fina familj, Ett Thomas Saboo armband med berlocker!
Blev så glad,och igår hade vi middag här...Fullt hus hela dagen:) Men med härliga vänner och fina familjen!
 
Snart är Jullovet slut,barnen börjar skolan på Tisdag,vilken tur att vi fått in rutinerna igen på barnen ;-)
Men ack så skönt de har varit med sovmornar!
 
Det här året,hoppas jag vi finner vårt hus:)
Det vi vet kommer hända är fantastiskt och jag längtar så...<3
Jag gillar dock inte siffran 13,den ger mig lite kalla kårar ;-)
Men men...
Ska laga middag nu,har bakat med Fröken J  & hennes Vän,och Mini:)
Killarna är iväg på varsitt håll och leker!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: