2013-02-28
 19:48:40

Vår pyntat:)

Idag fick Ikea sig ett besök,i snigelfart men runt kom vi och jag fick med mig mycket av de som stod på min lista...
Hämtade Mini,och sedan följde Jonathan & Mini med Farmor hem...De skulle hjälpa hemma att skotta;-) 
här hemma blev de alldeles tomt för de stora barnen försvann till kompisar...Jag blev beordrad vila,men lyssnade väl inte riktigt utan rensade vårt "kontor" och la allt i ordning..
Jag gillar ordning & reda,vår piffade med kuddar,ljuslyktor och lite sånt...Kändes genast ljusare och att våren är nära!
Lagade middag och sedan åt vi lite i omlott..De minsta ville inte alls hem så Mini roade sig tydligen med att gömma sina saker hemma hos Farmor för att få stanna längre;) Skrutt ungen,hon är verkligen betuttad i sin Farmor <3
 
Nu är alla barnen förutom T sängklara,Julia är trött efter övernattningen...
Minu är redo med goselappen...Just nu är de mössan,inte hennes trosor;) Tur att våra nära vet,att de är rena trosor hon går runt och gosar med..eller ja lappen på dom!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: