2013-02-13
 22:53:02

Till lilla hjärtat....

Idag kom vagnen!!:-) åh vad fin den är...
självfallet så bråkade den när jag skulle fälla ihop den men ett smärre utbrott senare hittade jag "felet" & sedan gick det hur smidigt somhelst:-)
Vad verkligt det känns nu,att om 2-3 mån Max så kommer vår bebis ligga däri<3 
Min man hämtade inte bara vagnen på posten,utan simdräkten till Mini inför resan & även Mini hos dagmamman,han är snäll han!!:)
 
Gjorde pastasallad med stekt fläskkarre till middag,enkelt men gott,duschade barn och läxa..idag var det Jämtlands lanskapsdjur-vapen. &blomma..Färglägga och rita..Julia läste läsläxan så duktigt också...Tim fick alla rätt på engelska glosförhöret & bra betyg på förra veckans svenska uppsats...Stolt man blir som mamma då:) Det är inte lite läxor dom har,och mer lär de väl bli efter sommaren!
Imorgon är det kvartsamtal med T,ska bli spännande...Drömde mardröm om det häromnatten,att de skulle ta honom & de andra barnen ifrån oss för att han inte fick alla rätt på ett matte prov :-S ;-) Vad knäppt man drömmer,just nu är det många knasiga drömmar.
 
Imorgon kommer alla barn gå till skola/dagmamma...Jag har gjort allt som ska göras nu på kvällen,bara tömma diskmaskin imorgon & lägga in frukost disken,dammsuga & skura golven sen kan jag njuta av lite lugn&ro... 
 
Försöka sova nu är nog en bra idé:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: