2013-02-19
 10:01:45

Tidig morgon...

Både bebis och min man väckte mig väldigt tidigt imorse,bebisen pga utbrytningsförsök,ja åtminstone kändes det så och mannen för att han mådde ruskigt dåligt! Usch,blir orolig för honom att det inte vänder..
 
Hade en konstig känsla , och så såg  jag dagens datum...
Idag för 4 år sedan så anslöt sig min Mormor till änglarna...Hon fattas mig något så fruktansvärt...
Det gör inte lika ont,och inte varje dag men hon fattas mig! Jag saknar att kunna ringa,träffa..Finns så mycket som jag vill berätta..
Hon borde fått träffat Mini,bebisen i magen...Varit där den dagen jag gifte mig :-(
Men jag tror ändå att hon kikar till oss då & då...
Känner hennes närvaro ibland <3 
Älskade Mormor..Du är högt älskad och saknad <3
 
 
Idag är det bara jag och sjuklingarna hemma,Jonathan är så duktig på att ta sin medicin och när jag måste bråka med hans näsa..
Jag ska vila,när jag dammsugit och vikt tvätten:)
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: