2013-02-12
 09:07:57

Studiedag...& Sjukstuga

Att det var studiedag igår hade jag alldeles glömt bort!
Det var något nytt,har inte hänt förut men ingen fara skedd;-) Barnen kom hem igen,den ena mera glad än den andra! ;-)
Dom känner lite olika för skolan mina barn:) Mini vart hemma hon med,så jag gick från ett knäpptyst hem till ett hem fullt med barn igen inom loppet av 10 min hehe;-)
 
Helgen gick i rasande fart,i lördags var vi iväg och ordnade pass och till frisören,lite shopping till barnen.
Lek & Mys och god mat! Min man är ruskigt duktig på att laga mat må jag säga!
Söndagen var vi iväg och spanade på vagn,barnen lekte med vänner och på kvällen tog jag med mig Jonathan ut på en skidtur <3
Han är riktigt duktig och fort skall det gå,backar & gupp ville han;-) Det är fart i den pojken..A ordnade med dom andra barnen under tiden,duschade och allt sånt...Så fick J göra de när vi kom in.
Farmor kom över en stund och pratade,Mini pratade allra mest,hon älskar verkligen sin Farmor och nu hade dom inte setts på ett tag så hon var verkligen saknad!
 
Igårkväll beställde vi även en vagn,jag vet vilken jag vill ha och då kan vi likväl beställa den så tyckte Mannen min:)
En sak att bocka av på görolistan,finns en hel del bebis saker kvar att inhandla,bilbarnstol,babysitter & kläder..Funderar kring skötbord eftersom de inte finns plats för skötbädd i badrummet...
 
Igår var vi ute och åkte pulka och skidor igen,Julia låg inne & sov eftersom hon är sjuk..Tim höll henne sällskap.
Idag har ett barn till fallit in i skaran av sjuka..Jonathan! Vilken jäkla bacill detta är...
Mini har gått till dagmamman och Tim till skolan,Julia mår bättre idag men så var det med Mini också men så fick hon hög feber igen på eftermiddagen...
Jag hoppas att jag & A håller oss friska..Hoppas hoppas!
 
Måste ta tag i mitt hem nu,har lagt sjuklingarna i vår säng,så jag kan städa..Städa bort bacillerna!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: