2013-02-02
 20:39:27

Soliga Lördag!:)

Fullspäckad dag har det varit,killarna har varit på landet och kört cross sedan tidig morgon. Julia smet tidigt iväg till en kompis & där ska hon även sova...T gick över till sin vän också nu på eftermiddagen...På morgonen hjälpte Mini mig med den lilla tvätten som fanns,och att plocka i&ur diskmaskin,dammsuga lite & sedan la vi ut de nytvättade mattorna...Vi skulle få finbesök idag så vi bakade en sockerkaka också..spontanbesök av S& M för att låna borrmaskin och snabb kaffe / te...Sen kom min nya lilla lilla kompis på besök!! Och åhhhhhhh vad söt hon är!:)) Fick henne i famnen & där låg hon sedan och sov hela besöket! SÅÅ mysigt...vår lilla bebis sparkade förfullt,tror att h*n vill ut till sin kompis;-) dom fick presenten av oss och så fikade vi.....A kom hem och hann säga hej till lilla bebisen & de nyblivna föräldrarna...Jonathan hade följt med M & T hem..Så plötsligt hade vi bara Mini hemma,gjorde potatisgratäng & A åkte för att hämta hem J...sedan åt vi lövbiff & potatisgratäng med en tomat/gurk/ fetaost sallad....har fobi mot sallad en aning efter att jag lyckats få en larv i de tre senaste salladshivuden jag köpt så!;-) de får bli sallad utan sallad :-P  De två små sover & Tim spanar på Minecraft...Jag har intagit soffläge...hade konstiga känningar så de kändes bäst att lägga sig:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: