2013-02-07
 15:42:02

Snö och slask....

Då kom snön tillbaka med besked..Väldigt fint men jag vill ha vår! Skönt att vi byter ut de kalla snart mot sol&värme:)
Igår var en riktig läxdag,T har ett stort engelskaprov på fredag och till de övas de flitigt,skriva klockan digitalt och fakta skrivning om Medelpad,Julia gjorde sin läsläxa,och Jonathan hade tydligen robotläxa;-) Han skulle rita robotar:)
Mini är fortfarande hemma,feberfri men hostig och snorig..Idag skapade hon även sina alldeles egna vattkoppor,när vi målade med vattenfärger och jag vände ryggen till..Hon är sjuk och måste vara hemma var hennes kommentar,sötnosen!
Igår rev hon pojkarnas rum på en millesekund eftersom hon trodde att dom hadee gömt hennes napp! Så nog är hon frisk allt,då är buset igång!
 
Idag strålade solen efter att snön vräkt ner,så vi tog en promenad till skolan och hämtade barnen.Jonathan vart jätteglad och jag fick en bamse kram och Mini fick en puss på kinden..Härligt bemötande!:) Prinsen vår <3
 
Var förbi affären,ska laga köttfärsås och ska testa lite nytt,med soltorkade tomater&fetaost,parmesan..Hoppas de ska smaka!
På affären höll en kvinna på att ramla omkull som jag fångade i sista sekunde,jätteläskigt!
Hon fick sätta sig ner och så fick hon lite läsk..Jag vet att de hjälper toppen när jag får mina såna. Kvinnan tog sig sen med hjälpa av ngn bekant till vårdecentralen och jag hoppas allt är ok med henne.
Obehagligt när sånt händer.
 
Ska tvätta J&J `s ytterkläder,den ena har färg över alla kläder och den andra hände de en olycka,jag var inte tillräckligt kvick att öppna dörren...Sånt som händer!
Nästa vecka hoppas jag Mini är pigg&frisk,så jag kan fortsätta med körningen:) Vill så gärna ha mitt körkort nu..
Hade bilen hemma igår och oj vad lockande de var ;-)
A var på kurs och kom hem tidigt,så hela familjen åt middag tillsammans:) Uppskattat på vardagen!
 
Mini somnade 19.10 & vaknade sedan 19.50....Somnade inte om förrän vid 12 :S men sedan sov hon hela natten,och vaknade dessutom torr! Duktig tjej!:)
 
Nej,ta hand om tvätten och börja med maten...FOglossningen är hemsk och klådan har eskalerat igen,så jag ska lägga benen högt sen!:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: