2013-02-01
 21:36:40

Mini duracell....

Vår Mini går på outröttade batterier...utan sovstund på dagen men fortfarande vaken!;-) hon busar runt med sandaler,bar rumpa & tunika...Lilla Mini!! Fröken J har haft en toppen eftermiddag med sin faster,shoppat,fikat & ätit middag..sedan avslutade dom allt på badhuset! Så hon har precis kommit hem..trött & väldigt väldigt glad!:) Imorgon är det landet och cross åkning för killarna,dags att se vad den nya och större crossen går för;-)  jag undrar vad vi andra ska hitta på? På eftermiddagen kommer Fina familjen med nykomlingen över på fika,så baka ska jag göra hade jag tänkt..inviga min köksmaskon kanske? Nej,nu är snart Gladiatorerna slut & det är dags för vissa att sluta sina blå<3 och vi får liten egentid...Köket är städat & all tvätt är klar...all mat från storhandlingen är inplockat...Då kan man med gott samvete ta kväll:) Ska kika på kök,lite inspiration,även till bebis hörna i sovrummet..och De eviga matt letandet till killarnas rum,jag kan inte bestämma mig! Och ja just det..min A kom hem med en jättefin skidjacka till mig,som går att knäppa utan att jag får sammandragningar ;-) Vit med lila detaljer...Härligt! Ska även börja lite smått planera för min vän K's baby shower hade jag tänkt...det låter så himla skoj så ett sådant måste jag ställa till med & Frökens disco för klassen..boka in en ledig helg och skicka ut inbjudningar & så! På tal om barnen,vi hade utvecklings samtal för Jonathan i torsdags,allt var jättebra...han är duktig och jätte intresserad av att lära sig allt,framåt,glad & en frisk vind:) En väldigt snäll kompis:) Mamma hjärtat svämmar över!!:))



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: