2013-02-12
 18:40:12

Mammor bör inte få bli sjuka....

Vad hemskt det är när man känner hur febern är på ingång...borde finnas ngt som heter VASF;-) vård av sjuk fru :-D
Nej,detta får jag skrämma bort!
Dagen har varit lugn,lite uppassning på sjuklingar..Julia är dock frisk så hon kan gå imorgon,Jonathan får jag nog däremot tvångshålla hemma! Hans mående går i vågor & jag vill att han ska må helt bra innan han går! 
Min älskade man åkte från jobbet & hämta Mini hos dagmamman:) Tusen tack hjärtat!
Hon hjälpte mig med maten och disken,och badade lite på samma gång;-) Tim gjorde läxa under tiden..
Vi lagade Dill&Citron fiskgryta med vitlöksrostat bröd....Väldigt gott om jag får säga det själv:)
 
Samlar ork för kvällen nu,tvätta av barn & borsta tänder m.m...Ufff...känns som ett maraton ;) 
Mini & lilla hjärtat i magen har haft sin dagliga pratstund,hon väcker h*n med att kittla,klappa,pussa och säga "grrrrr"...H*n blir som tokig därinne och sparkar,kullerbyttor :-D underbart mysigt att de redan nu "kommunicerar" :)) 
Bara 10 V kvar nu c:a...Måste börja handla,eller helst väntar jag till efter V 31...den magiska gränsen!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: