2013-02-20
 20:45:10

Läxor....

Morgonen var lugn,de stora och Mini kom iväg och jag tog hand om morgonstöket:) 
 
Sen har vi bara slappat,bebis trycker enormt neråt! De känns verkligen att de ligger ett huvud därnere;-) obehagligt och jag får lite kryst känsla :-S men men...
Min man blir inte bättre,om han inte är piggare imorgon så bokar jag ett återbesök åt honom..Jonathan är på topp och såret är jätteFint! Men han blir hemma tills de är läkt pga smittorisken,något hans fröknar tackade & bockade för....Trodde det var en självklarhet? MEN har förstått att alla inte tänker lika;-)
 
handlade lite snabbt innan vi hämtade Mini,en ny dörrmatta på Rea:) 49kr istället för 149kr...ett kap! Och lite annat,tvättmedel & sköljmedel & tops..rasande åtgång när jag tvättar/torkar & pillar med såret! 
 
Gjorde skagengryta m lax & ris till middag...Sedan har jag suttit en evighet med läxor...idag var matten klurig men när det släppte så flöt de på,T fick fylla på med mer fakta om Jämtland också...Barnen är duschade,smörjda etc,köket klart & tvätten ordnad....och alla barn sover/ligger....A tittar på hockey och jag vilar heffaklumps kroppen i soffan...Liten i magen lever rövare mot mina revben & neråt<3
 
Rensade bland Minis kläder idag också,jaha hon har tydligen inte strl 86 längre:-P
Fröken behöver en påfyllning i garderoben,var i stinsen i förra veckan & Lindex där har fått en massa fint..Dit får vi åka igen och fylla på till henne:)
 
Nej,en kopp te nu när lugnet lagt sig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: