2013-02-23
 22:05:22

Köksinspiration.....

Den här jäkla basilusken som går runt i vår familj är inte rolig!
Är pigg långa stunder för att sedan bli alldeles matt,tog en powernap efter att vi kom hem från Kalaset Jonathan var på...Medans han var på kalas så besökte vi farmor & lekte och fikade...
 
Hemma igen,klagade han på ont i halsen och örat,han har ätit sin pencillin i 5 dagar så han smittar inte,och örat borde inte göra ont..Bara inte det kommer tillbaka nu. Min man är fortfarande hängig,eller orkeslös rättare sagt! :-(
Hela familjen sover,Tim sover över hos kompis..
 
Jag lagade tacos till middag åt barnen,efter Julias önskemål och till oss vuxna ryggbiff med bakad potatis & en röra på cremefraiche,rödlök,salt&svartpeppar,rökt skinka..Väldigt gott!
 
Vi har suttit och kollat kök också,vårt skall rivas och byggas nytt:)
Och byta rum med Julia...
Det finns planer kan man säga och lite att göra,men bara roligt!:)
 
Barnen har sportlov,funderar på bio och badhuset i veckan OM jag är helt frisk...Det går visserligen ingen nöd på dom för om ett litet litet tag så befinner vi oss på varmare breddgrader:)) Sol,bad och utflykter!
 
Men en bio och ett besök på badet ska jag väl orka,om jag inte blir sämre bara...
 
Ska koka en kopp te och lindra hostan...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: