2013-02-26
 22:01:05

Känslostormar.....

Detta med hormoner är inte lätt! De åker berg&dalbana...Har gråtit floder nu på kvällen,över en Xbox som gick att laga och en tv som fortsätter vägra ta emot USB ;)
Dock tror jag de flesta tårarna beror på mitt onda;) Efter BM besöket kände jag mig smått misshandlad...Har så mycket onda förvärkar som det är och så ska hon där och klämma känna,mäta och sedan nerven som satte sig på tvären...
Men jag vet vad belöningen är...Lilla <3 som kommer sedan!:))
 
Idag i centrum,handlade jag några klänningar till Mini inför resan och Jonathan älskade lilla pojken,vet hur mycket hans lillasyster har önskat sig dessa kuddar S.k.a " pillow pets" 
och inne på BR fann han denna...Han gick in i operation "Övertala mamma" och ja vann den...Så han fick köpa den till sin lillasyster och ge i present...
Men det han sa när han gav henne den då rann tårarna...För att jag älskar dig Nathalie...underbara älskade unge!!!:)) Han använde även en del av sitt tillgodokvitto från ett spel han bytte tillbaka som han fick lika...
 
i speciellt dom stunderna känner man att man lyckats att uppfostra sina barn rätt...Då spelar inga 6-års utbrott;) eller mini tonårings hormoner någon roll....:)
 
På tal om annat,så vill jag till IKEA..handla lite förvaring,korgar och en ny blomma+kruka till vardagsrummet...
Det där körkortet är så välkommet! Tror premiär körningen får bli till Ikea haha:))
 
och allt fint då som kommit till alla internetshoper?:) Vår vår vår...Jag vill handla vår inredning:)) har hittat superfina kuddar till soffan och annat smått! Ska nog locka våren med lite vårig  inredning;)
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: