2013-02-17
 15:27:59

Helgen...

Helgen har gått i en rasande fart,barnen har varit hos vänner och Mini hade lek date med sin Farmor,vi andra anslöt dit efter ett tag förutom Pappan som är fortsatt riktigt sjuk:-(
 
efter Farmor så åkte vi hem och lagade mat,sen dukade jag upp en massa gottis & så såg vi melodifestivalen,pappa bäddade vi ner....Barnen somnade sen efter en och jag fick lite kväll:)
 
idag är barnen också iväg hos vänner,jag tvättar & städar,ska bössa rent alla sängar och barnen ska duscha!:)
 
På tal om vänner,på samma sätt som man rensar hemma,i garderoben etc. Så bör man ta en titt bland sina vänner  och kanske göra en rensning/ ta avstånd....Jag känner att de är på tiden!:) 
De som man alltid bjuder,frågar om om man skall ses etc och som varje gång tackar nej eller vara när de passar dom..Sådana kan jag vara utan och jag har ett par sådan;-) onödiga energi tjuvar som bara ändå pratar tomma ord!
 
Dags att hämta barn!:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: