2013-02-01
 16:56:22

Fullspäckad Vecka!!

Den här veckan har gått i en rasande fart,alldeles för full fart,jag glömmer bort att jag har bebis i magen och det slår hårt på eftermiddagarna! Foglossningen gör sig tillkänna till fullo...
Har övningskört dubbelt flera dagar,och så hemmet & barnen...
men nu,äntligen helg:)
Ikväll bjuds de på tortillabröd,med kyckling & tillbehör...
Fröken J är iväg med sin Faster och har en shoppingrunda och fika...Lycklig som få ;-)
A slutar tidigt och jag spenderade först min morgon med att städa härhemma..Sedan kom min Fina Katrin över..Med lunch..*mums* och prat...Tog en promenad i vårvädret,handlade present till lilla bebisen och sedan hämtade jag barnen...
Vi har tagit en del beslut i veckan också,som känns väldigt bra och kloka :)
 
Ska börja med middagen nu, A är och storhandlar....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: