2013-02-19
 20:28:12

Fixerad....

Var hos Doktorn idag,dels för att förlänga min sjukskrivning men också för att kolla till lilla hjärtat!
Som jag anade så la h*n sig med huvudet ner imorse,rättare sagt fixerade sig...Det är väl en aning tidigt? Inte behöver du väl lilla vän lägga dig startklar än?
han ställde lite frågor och klämde och kände,har förvärkar & foglossning & den där jäkla klådan ;-) 
Men jag överlever :-P 
Trycket neråt;-) Gjorde mig dock påmind om att bebis ska ju ut också....De gör mig smått nervös,de gör så förbenat ont & jag har bestämt att bara använda lustgas denna gång,nu har jag tagit epidural tidigare och den har bara hjälpt vid ett tillfälle,så den ger jag upp!
Nåja,ut ska den och det är bara att följa kroppen...typ ;-)
 
A var gullig och hämtade Mini,jag ordnade papper från Apoteket om T's medicin inför resan...Vill inte åka fast i tullen så då behövs intygen...
A gjorde även en pastasås på karré,väldigt gott:)  
Mini somnade i min famn med kinden mot min mage,och lilla hjärtat sparkade förfullt...Min ******** säger hon & klappar <3 Nu sover två av barnen,Tim skall strax lägga sig,Jonathan skall också strax sova,det är lite jobbigt för honom med örat,näsan ser dock väldigt mycket bättre ut:)
Soffläge  nu:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: