2013-02-14
 19:19:13

Alla <3 Dag....

Grattade min nästansjuka&hängiga man imorse med en puss i pannan;-) Och pussar & kramar med barnen...
Dammsög & fixade lite hemma när resten aV familjen gett sig iväg:)
 
Hade mitt dagliga samtal med C,vi plöjer igenom livets alla ämnen och världs problem under våra samtal;-) 
Sen kom K & hämta mig för en alla <3 dag lunch på Stinsen,grekiskt! *mums* 
Fyndade boxer till Tim och köpte ballonger till barnen,hjärtan bakelser:)
Kikade på Panduro också,åh vilka fina tyger..Ska fylla på mitt tygskåp och sätta fart med mina projekt! 
Kvartsamtalet idag vart inställt,så jag hämtade först Mini och sen skolbarnen...
Fyllde på gårdagens pasta sallad med korv,pasta,grönsaker så det fick bli middag idag också:) Barnen mumsade jordgubbar ur hjärt ask & bakelserna,ballongerna blev dom också glada för!
Tim & Julia har gjort matteläxan,och ett mindre världs krig bröt ut;) Men sen slöts de fred :-P och läxorna blev gjorda!
 
ska sätta igång med kvälls bestyren,de stora har duschat & nu ska tänder borstas och Skridsko väska packas...
Fredags städning imorgon står på agendan..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: