2013-12-16
 14:17:31

Snart är det Julafton...

A har varit hemma i 3 veckor,en ordentlig lunginflammation åkte han på. Så idag var första dagen på jobbet!
Jag har fått undan all tvätt & gjort det andra vanliga:)
Veckorna har gått så fort,men lite roligt har vi hunnit med!
Men nu är det eld i baken! Vi ska fira Jul hemma.Så all julmat & julgodis ska ordnas,städas & Julgran inhandlas & de sista klapparna! T är svår i år,så honom har vi bara köpt två julklappar till än sålänge!
Jonathan är inte enkel heller. Tjejerna skulle man kunna handla hur mycket som helst till!
Hur ska jag hinna allt?
 
Snön lyser med sin frånvaro också,det blir ingen riktigt julstämning utan snö tycker jag.Så vi håller tummarna för snö tycker jag:)
 
Isac har tagit sitt första krypsteg❤️ Lilla älsklingen!
 
Och jag funderar över livet...
Det är så svårt ibland att leva,eller inte så egentligen.Det är svårt att förklara.
Det är säkert jag som är känslig(och rädd) 
Rädd för att bli sårad,sviken..Och allra mest för att släppa människor inpå livet.
 
Det är tur att man inte hinner tänka särskilt långa stunder ;-) Nu vankas det mellis!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: