2013-12-28
 23:06:50

Rea fynd som balsam för själen!

Natten var katastrof! Isac har inte sovit alls & inte jag heller då såklart.
En väldigt "ful" hosta,jättesnorig. En dunderförkylning kort sagt.
Vi gjorde ett besök på Danderyds barnakut & där fick han inhalera & sedan fick vi ventoline utskrivet. 
Besöket gick fort( och oron över RS-virus lugnade sig!)
 
Jag & min fina Vän M tog oss sedan en tur till centrum för att kika på rean!
Många fynd gjordes & min garderob förnyades faktiskt!( tack älskling❤️)
Tre tröjor,ett linne & två par jeans :)
Väldigt nöjd måste jag säga!
Till Mini fyndade jag en jacka & sedan en lampskärm till kökslampan att byta med...
 
Vi bjöd på middag & barnen lekte
Nu på kvällen fick Isac bada efter en händelse,nybadad & ren pyjamas & en massa mys & lek & en hel del bök!
Han har precis somnat & jag hoppas verkligen önskar att få några timmars sömn inatt..
Har lagt honom med högt huvud så han ska ha det lättare att andas,hoppas att det hjälper.
Imorgon tänkte jag försöka städa ut Julen,nu orkar jag inte med den längre.
Och snart är det nyårsafton,vi blir hemma.
Skönt,när vi har sjukstuga. Laga lite god mat bara:)
Dags att göra mina fina killar sällskap i drömmarnas land ❤️



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: