2013-12-18
 14:08:39

Mellanlandar...

Igår & idag har & kommer att gå i ett!
Jag får minst sagt springa benen av mig.
Tänker inte ens nämna vad jag önskar mig,men jäklar vad det skulle underlätta;-)
Igår var det fika hos lilla J & idag är det hos stora J + uppvisning.
Jag har också varit en sväng i centrum & handlat fröken presenter.
I T's klass var det tyst som i graven när ämnet togs upp så jag tog tag i saken,det tillhör att ge en blomma/julklapp anser jag. 
Så till henne blev det en fin ljuslykta i vitt trä som jag ska sätta en bukett tulpaner i & slå in i cellofan :) Det blir bra tror jag.
Mini's dagmamma får en trälåda i hennes inredningsstil med ett gott vin till...
Hann även med ett par Julklappar till barnen.
 
Packa om skötväskan med fika & så,sedan hämta Mini ( och hoppas på att vi kommer med bussen idag!!!) & upp till skolan igen...
Imorgon får jag ägna dagen åt städning & att göra julgodis....
Längtar till sängen!;-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: