2013-12-22
 08:05:32

Julstress....

Varje år säger jag samma sak!
Nästa år, då ska jag bli klar i tid...
Det där inträffar aldrig,jag stressar alltid i sista minuten & blir lika trött på mig själv varje gång!
 
 
Igår handlade vi det sista till julmaten,en sväng i centrum i hopp om att bli klar..
Vi har Farmor kvar & en leksak till Isac,och till Jonathan!
Puh,jag orkar inte!
Sayt till väldigt sent igår & slog in julklappar.
La dom under granen & nu på morgonen var det fyra väldigt nyfikna barn.
Tycker det är mysigt att ha klapparna under granen redan nu. Nästa år kommer det nog inte gå för då är Isac i "Monsterbebis" åldern ;-)
 
Idag MÅSTE  julklapparna bli klara,sedan ska jag göra julgodis & städa.
Farmor&Farfar kommer över på Julfika ikväll
A jobbar imorgon,och då ska julmaten förberedas.
Ja,nog blir det Jul iår också:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: