2013-12-17
 09:04:00

Julfika

 Idag är det fika i J's klass. En väldig sen sådan,kl 16.30!
Det är mitt i allt,middag,läxor & dusch etc.
Men J skulle aldrig förlåta mig om vi hoppade över det..
Så jag får snällt gå dit & se glad ut ;-)
Sätta fart härhemma måste jag också göra,det tar aldrig slut!
Men orken däremot tryter.
 
Mini somnade sent igår,och jag kopplar ihop det med fullmåne,eller nära inpå fullmåne.
Vissa påverkas starkt av det.På jobbet var det inte roligt att jobba de nätter det var fullmåne!
Då var det oftast kaos hela nätterna. 
Att börja jobba natt igen lockar inte ett dugg.
Stressa hit&dit.
Vården lockar men inte inom äldreomsorg.
Vi får se:)
Dricka upp mitt kaffe & sedan sätta fart.
Har tvättat sofföverdragen så dom är rena & fina.
Och har en annan hög med ren tvätt som ska tas om hand!
Damma,dammsuga,skura golv m.m
Tänk om man kunde låta bli att vara en sån pedant.
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: