2013-12-19
 23:17:18

Jag som alltid säger...

Varje eftermiddag är jag lika förlamande trött - illamående trött. Lovar mig själv att lägga mig tidigt. Så,vad gör jag uppe nu? Jo,det undrar jag också!
Borde sova för länge sen men kan nog skylla lite på Isac ❤️ Som somnade senare än vanligt ikväll,han var på härligt bus & gos humör så det var bara mysigt.
Efter ny blöja,kärlek & lite mat så somnade han gott sen.
 
Idag var det sista dagen för Mini,nu har hon jullov till den 14 Januari & skolbarnen imorgon :)
Vi ska klä granen & göra julgodis,och förbereda julmat!
Ordna de sista klapparna & sist men inte minst så ska jag & dom stora barnen åka in till Stan på Julmarknad! Pappan & de små ska baka pepparkakor under tiden.
De ska bli mysigt!
 
Tänk vad vissa personer går miste om,vilka underbara barn!
 
Julia är sjuk för första gången på jag vet inte hur länge? Feber...
hoppas hon mår bättre till på lördag!
Hon har legat hela dagen lilla stumpan...
 
Jag har ägnat mig åt städning & lite annat,hämtat barn m.m
 
Igår satte sig Isac upp för första gången helt själv från liggandes på magen...Tänk att man blir så stolt så att man nästan gråter!
Är så stolt & glad över mina fantastiska 5 barn❤️
 
Nej,dags att sova!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: