2013-12-30
 16:32:20

Den enda för mig...

 
Du är den enda för mig
Min största kärlek..
Vi har haft våra motgångar men desto mer lycka.
Tills våra hjärtan slutar slå
Jag älskar dig,mer än ord kan beskriva!
Du är mannen i mitt liv,den man jag vill bli gammal tillsammans med
Se världen,dela vardagen & vårt liv
Det är med lycka,kärlek och stolthet som jag bär ditt namn - Är din fru och du min.
Jag lovar att skratta med dig i varje medgång
Torka dina tårar i motgång
Ända tills den dag våra hjärtan slutar slå....
 
Jag älskar dig min underbara fantastiska,omtänksamma älskade Man
Min A <3
Du kom in i mitt liv,räddade mig på alla sätt
Visade vad kärlek egentligen var,gjorde mig hel..
Du är det finaste jag vet,du och våra underbara barn - Vår familj...
Tack för att du är du,för att jag får låna ditt hjärta
Störst av allt är kärleken...Vår kärlek<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: