2013-12-27
 23:32:22

Dagarna som gått!

Då var Julen över för detta år!
Väldigt mysig & lugn( med viss överdrift i det)
Dagen innan Julafton spenderades på sjukhus från 10 på morgonen till nästan 19.
Fröken J var väldigt dålig & efter ett besök på närakuten som visade dåliga värden så fick vi åka vidare till Astrid Lindgren...
Hon fick gå igenom diverse undersökningar & ultraljud men felet hittades inte. Fröken hade nämligen inte ätit & knappt druckit sedan onsdag eftermiddag.Feber,ont.
Vi fick i allefall åka hem tillslut & på Julafton fick A i henne skinka & sen dess har hon ätit bättre. Inte mycket men lite åtminstone lilla Gumman❤️
 
Julafton firade vi härhemma med goda vänner,massa god julmat & gottis.
Tomten var på besök med julklappar också.
och tomtenissen hade varit förbi på natten & lämnat i Julstrumpan:)
Barnen fick kläder,leklera,lego,tv-spel,presentkort,pyssel,slott,monsterhigh m.m..Dom måste ha varit väldigt snälla i år ;-)
Jag också visst...Fick 3 trälådor med utskurna stjärnor på sidorna,fantastiska!:) Och handkräm&hsndscrub,duschcréme,bodylotion :) väldigt uppskattat!
Juldagen bestod av mys & bygg...
Idag har vi haft vänner över,gått på långpromenad & haft lite fredagsmys :)
A berättade om en liten Mini resa som jag hoppas blir av :) De vore väldigt roligt!
Nyårsafton spenderar vi också hemma,lite god mat & efterätt.
 
Imorgon hoppas jag på lite mellandagsrea på en inredningsbutik,värt ett besök åtminstone:)Och att städa bort Julen,nu vill jag piffa med mina nya fina saker!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: