2013-12-03
 11:39:22

1:a Advent & fortsatt sjukstuga!

A åkte inte på en enkel förkylning utan kraftig dubbelsidig lunginflammation :-(
Han har varit hemma över en vecka nu & inte blir det mycket bättre.Tycker så synd om honom!
Jag fick en släng av förkylning & hosta & mådde rätt dåligt några dagar men det gick över!
Tur,för det funkar inte med två däckade föräldrar ;-)
 
I söndags var jag & barnen på Julmarknad,dom fick rida & fiska fiskdamm & hälsa på Tomten.
Imponerade av min lilla Dotter,det blåste rätt ordentligt & hästar gillar inte blåst direkt,och blir rätt spattiga. Men Hon satt bara där på hästryggen & lät "wieeee tjohooo"
Hon som ledde hästen bara skrattade åt den väldigt orädda filuren på hästryggen.
Kanske blir en häst tjej av henne?
Jag kan sakna hästarna,stallet & ridningen enormt.Kanske skulle önska mig en islandshäst tur ridning när jag fyller år?:-)
 
Övriga tiden har jag ägnat mig åt en stor storstädning. Tvättat allt som går att tvätta,dammat etc etc & sedan julpyntat.
Barnen fick sina lego kalendrar & är klara för att starta dagen strax efter 7 varje morgon nu. För att hinna se julkalendern & öppna sina:)
 
Och alla vardagssysslor etc,sen är dagen slut!
Har hunnit träffa fina vänner & barn,fredagsmiddag tillsammans .
och en gnutta shopping.
Fick en tidig julklapp,en ny jacka! Är så nöjd! I den fryser man inte:)
Har lite Julklappar att bocka av också.
Ska fixa mig iordning,snart dags att hämta J från skola & sedan Mini
lovade att baka pepparkakor idag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: