2013-08-18
 22:27:15

Vår allra första bröllopsdag ❤

Vi reste lite tillbaka i tiden & spenderade en stund på tumanhand med en mysig fika på samma plats som vår bröllopsfest ägde rum :)
Eller ensamma var vi inte precis, Isac & Mini följde med.
Mini ville absolut inte stanna hemma och grät när vi skulle gå & då hade ingen av oss hjärta att lämna henne.
 
Hemma igen var middagen nästan klar,älgstek & potatis & sås lagat av min man..
Farmor hade även varit så gullig & vikt rentvätten som låg & väntade på mig..Väldigt gullig Svärmor har jag ❤
Vi bjöd Svärmor & Svärfar på middag, lyxade till det med ett litet glas vin :) Supergott :)
 
Imorgon stundar lite allvar,Mini ska till Dagmamman & Jonathan till tandläkaren...
Vi har börjat med "vardagsläggtider" nu,det gick helt ok förutom lilla Fröken som nyss somnade..
Isac har också precis somnat efter massa gos & mat.
Har lite att ordna med inför skolstarten insåg jag idag,inga större saker utan lite smått bara & det hinns nog med imorgon kanske.
 
Igår blev det spontan kväll med kräftor härhemma med fina vänner,väldigt gott också. Kräftor,baguetter & olika ostar *mums*
Barnen fick också och vanlig middag & sedan lördagsmys :)
 
Min man's sista semesterdag idag också :(
Det känns väldigt tråkigt att det är ett helt år kvar tills vi får vara långlediga tillsammans igen!
Vi får se till att njuta av helgerna sålänge ❤
 
Lägga Isac i sängen & sedan soffmys med mannen min ❤❤❤



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: