2013-08-10
 00:26:02

Regn bara regn...

Det har varit två dagar med sämre väder,mig har det inte gjort mycket. Jag har hunnit med en massa saker hemma.
Vi har haft söta M sovande här ❤
Det vart en sen kväll,för lilla Fröken kunde inte alls komma till ro & somna 😉
Vi åkte & badade i regnet med fika,hade målar ateljé härhemma och firat min älskade man!
Han fick en flygtur där han själv ska ta över spakarna 😀
Idag har jag & barnen varit på Lek&Bus..
Sedan avslutade vi dagen hos fina Familjen med middag & en supergod äppelpaj till efterätt
Min man & L fick även basta,något som han verkligen älskar!
 
Imorgon är det nytt firande för A
Vi ska bjuda på middag och efterätt
Jag ska städa innan och baka,kanske de minsta får leka hos Farmor en stund?❤
 
Vi får även ha pappan i huset hemma med oss en hel vecka & sen börjar vardagen så smått igen..
 
Jag önskar mig verkligen en tur på stan,finns ett par butiker jag så gärna skulle vilja kika i,kanske tar med mig min lilla bebis & Julia,hon har börjat uppskatta affärer ,kläder & sådant. Väldigt rolig fröken att kika runt i affärer med...
 
Dags att sova nu!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: