2013-08-11
 10:35:05

Middag för A ❤

Igår var det middag härhemma för att fira A 
Vi gjorde lite av en favorit i repris
Rostbiff,lax,potatisgratäng,en sallad,cocktail tomater & baguette
Till efterätt blev det kladdkaka& hallon/blåbärs grädde :-)
A fick fina presenter,en väldigt trevlig kokbok & en vattentät crossjacka :) Trisslotter!
Jag fick faktiskt också en present,en jättefin ljuslykta,som kommer passa perfekt på kökshyllan nu när jag gjort om :-D
 
Det blev en sen kväll,men A & grabbarna hade en väldigt trevlig kväll vad jag kunde se,jag hade fullt upp i köket ;-)
Barnen åt chips & så & tittade på film/spelade/busade :-)
A var väldigt nöjd med sin dag & det var det viktigaste ❤
 
Isac är förkyld - Tror jag,han är hostig & lite snuvig. Jag blir väldigt orolig...Rs tänker jag på!
Mini var så stor när hon fick det men blev ändå väldigt väldigt dålig.
Och Isac är så väldigt liten...
Hoppas det går över snart!
 
Städa de sista efter gårdagen,barnen bjöd faktiskt på en härlig sovmorgon för alla❤



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: