2013-08-07
 00:32:01

Lata sommardagar

Vi spenderar dagarna på badet mest :)
Och lite i parken & på promenad med vovven!
 
Isac är fortfarande en väldigt nöjd & belåten liten kille,sover för det mesta hela nätter också...
Han & hans syskon får mitt hjärta att svämma över av kärlek många gånger <3
Dom är det viktiga & min Man såklart <3
 
Inte bruna & nyrakade ben eller att vara mitt egna själviska jag...
 
Jag drömmer inredning också
Greengate plädar och muggar,porslin
Pärlspont & ljus slingor,ljuvliga Maileg samlingar
Hjärtan på tråd & pioner  i vit kanna
Finns så mycket jag skulle vilja göra härhemma:)
 
Snart är detta sommarlov slut & en ny termin börjar...Men först ska vi krama de sista ur sommarlovet med ett besök i Roslagen (hoppas jag) & ett Gröna lunds besök :)
 
Min man fyller år också,de ska firas med lite god mat & dessert på lördag :)
Sedan väntar ytterliggare en vecka semester på honom...Njuta njuta av att vara tillsammans för sedan väntar en lång höst & vinter där vi bara har helgen tillsammans...
Jag ska njuta av mammaledigt <3
De allra viktigaste jobbet man kan få...
 
Dags att sova,vädret skulle bli sämre imorgon så jag ska städa :)
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: