2013-08-13
 21:35:03

Är det slut på sommaren? 😢

Det har regnat varje dag nu,så nu vill ja ha sommaren tillbaka för än får den inte vara slut !
 
Vi (läs min man) har byggt panel vägg härhemma,det blir så snyggt!
Jag har flytt fältet med barnen & några extra barn :-)
Idag har vi testat olika lekparker,varit inne för lunch sedan tog vi hunden och gick ut i skogen & plockade blåbär för att kunna göra en paj :-)
Barnen fortsatte leka,jag & A hjälptes åt att  laga middag,J hade en kompis här på middag & hans mamma var här för att hämta- Dyblöt efter en springtur så hon fick handduk & en kopp kaffe att värma sig med :)
Jag har emellan allt städat lite,ordnat med disk etc..Det finns att göra om man säger så 😜
 
Imorgon sätts det sista upp sedan blir det storstädning,ska se om jag lyckas övertala min snällasötararaälskade man att hjälpa mig med att byta rum med några av barnen...Julia & Mini ska byta är det tänkt..Allt småfixande ordnar jag själv men de tunga sakerna klarar jag inte är jag rädd...
Barnen har lagt sig 2 av 5 sover & jag ska njuta av lugnet ❤


maja

Kan svara dig att sommaren inte är slut, i morgon blir det varmt igen :-) kram



PUBLICERAT: 2013-08-14, 14:23:55 | URL: http://majasandrum.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: