2013-08-17
 22:57:27

❤ 18 Augusti 2012❤

Imorgon firar vi vår första bröllopsdag ❤
 
Dagen då jag fick bli fru till mannen i mitt liv!
Det var en av de lyckligaste dagarna i mitt liv ❤
 
En dag jag skulle vilja uppleva igen & igen....
"Tills våra hjärtan slutar slå..."
 
Tack älskling för att du kom in i mitt liv
För att du har älskat mig som mest när jag behövt de som bäst
Låtit mig växa och hitta mitt riktiga jag
För allt du låtit mig se & uppleva..
Tack för att jag får dela varje dag med dig & för dom 3 underbara barnen vi fått...
 
Tack älskling för att du är du, mannen jag älskar mer än ord kan beskriva...
Du är mitt livs kärlek & med dig vill jag bli gammal....
 
Och du....Du räddade mig ❤ när livet var som allra svårast!
Men du visade mig vad kärlek,trygghet är & att livet kan vara alldeles underbart! 
Min underbara fina A ❤❤
Grattis på bröllopsdagen Älskling❤
Jag älskar dig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: