2013-04-19
 22:06:31

Veckohandling och skogsmulle....

Den här veckan har varit lite lätt fullbokad för A mest iofs,jag har haft Mini hemma sen i onsdags pga såret som läkt fint men sedan infon att de går magsjuka där.
Usch,något sådant vill vi inte ha!
Tänk,en magsjuka som startar förlossningen ,föda barn magsjuk och så magsjuka barn hemma...Ehh nej tack!
 
Så idag skickade vi iväg familjen till jobb & skola,åt frukost och duschade länge! Mys:)
 
Började med fredagsstädning,men tog en paus för helg/veckohandling med M & barnen...
Sedan hem och packa upp & in med allt...
 
Promenad med King och Så hade jag lovat Mini att få leka i två andra lekparker...Sagt & gjort!
 
Mini lekte och jag & King busade med pinne under tiden...
Sedan gick vi en lång runda i skogen:) 
Skolbarnen möttes upp,och hemma städade jag av de sista!
Gjorde tacos till middag efter barnens önskemål .
Efter middagen gick vi upp i Runbyskogen med King och rastade & lekte...Barnen klättrade på berg och lekte medans King fick springa av sig och så:)
Min kära Man hade kommit hem när vi kom hem..Så han fick ett kärt välkomnande av barn & hund ;-)
Jag städade köket och sen har vi bara fredagsmyst i soffan!
 
Imorgon finns de lite planerar,en sväng förbi Rusta & Svartrökarna :)
Julia ska på tjejmiddag..Och jag har lovat Mini ett besök i den tredje lekplatsen vi gått förbi på vår promenad:)
Lördagsgodis ska inhandlas och jag förhandlade mig till att få göra äppelpajen imorgon & chokladbollar,överenskommet för den här höggravida mamman är alldeles vimmelkantig av trötthet nu;)
Fick ett par förvärkar i skogen,och bebis är väldigt aktiv och magen har sjunkit..Jag känner bebis lååååångt ner ;)
 
Någon gissning på när H*n kommer? 
BF är om c:a 20 dagar hehe...
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: