2013-04-04
 21:55:25

Vår åh underbara vår :))

Har tagit det väldigt lugnt idag..
Eller ja,putsade köksfönstret & lite tvätt m.m...
Sedan vilat & vilat...Det gör så ont till&från,speciellt när jag är igång lite..
Hämtade hem lilla J och vi fick en mysig pratstund tillS vi hämtade Mini:)
 
Hem och lagade middag,en snabb sådan för J skulle med Fina familjen på Cirkus..
Vi har varit 2 år i rad,så i år hoppade vi det!
Men J har haft de väldigt roligt,fick med en kasse med små pyttekläder också :-)
 
Duschade en väldigt väldigt arg Mini,hon skrek så jag tror att hela huset trodde att hennes sista stund var kommen...Men den striden vinner fröken inte;) Vi fick kramas en lång stund efter och jag försökte få henne att berätta varför hon vart så ledsen/arg...Men inget svar,hoppas inte att detta fortsätter ,de skär i hjärtat att tvångs duscha min lilla tulta :-(
 
Nu sover alla barn,och imorgon får dom vara lediga...Jag får vila på parkbänken;) 
Hoppas på sol så vi kan hänga i parken hela dagen lång!:))
Äta min dagliga dos jordgubbar och sedan sova!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: