2013-04-29
 19:46:22

V 39:)

Imorgon går vi in i V 39,och ingen bebis ännu :-/
Trots en hektisk helg,flertalet skogspromenader och allt annat omkring!
Så bra man måste trivas därinne,jag känner mig dock sprickfärdig och supertrött!
 
Igår var vi på Tuvas dop,jag fick klä mig i Maxi klänningen jag köpte i Spanien och kavaj till...Finns inte så mycket att välja på när man är höggravid!;)
Jättefint dop,jag är så känslig så tårarna brände mest hela tiden:)
Mysig fika efter också,vi hade köpt en stor rund låda med änglar & så på,i den hade jag lagt en mysig snuttefilt,pyjamas och en rosa ank sparbössa med peng i och en ram med en fin text i :) 
 
Sedan vart de lek i parken/barnen med kompisar...
A åkte till jobbet en stund och jag lagade middag.
 
Idag har jag tvättat och fixat härhemma,promenerat i skogen med King!
Sov en timme efter att vi hade varit ute,de var väldigt skönt!:)
 
I helgen tvättade jag alla bebiskläder oxå,och packade lite av BB-väskan,bara för att bebis ska fatta vinken;)
 
Imorgon är det Valborg,blir nån god middag och sen brasan:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: