2013-04-06
 21:59:27

Utflykt...

Idag gav vi oss iväg på äventyr...
Första stoppet vart Uppsala,där inhandlades en ny crosshjälm & handskar,och ett par toalettbesök!;)
Sedan åkte vi en bit till,stannade för enkel lunch och drickpaus/kaffe...och ännu mera kiss paus !!;)
Vi hade allsång i bilen och efter en bra stund var vi framme vid andra stoppet !
Där spanades husvagn:)
Barnen fick springa av sig medans den manliga skaran spanade...
De fanns många fina och som uppfyllde våra krav/kriterier,nu ska vi bara ta ett beslut.
 
Påvägen hem stannade vi för ytterligare toapaus och dricka.
Hemma igen,ringde A ett viktigt samtal,Barnen sprang iväg med kompisar och jag & Mini gick promenad...
De märks att våren är på ingång,så mycket mer barn ute,härligt!
 
Vi åt hämtmat till middag sedan,jag tvättade två maskiner och fyllde upp diskmaskin,dammsög lite...Våren syns även i min hall,en massa grus!
 
De sägs att de kommer snö imorgon,de hoppas jag inte!! För jag vill plocka undan all vinter nu,tvätta allt och skicka iväg de som inte är värt att spara,och packa de som skall sparas i kartong.Och istället hänga fram våren!:))
 
Får se  om man går i ide imorgon för att undvika att bli deprimerad av vinterns återkomst!
 
Mini är svårsövd ikväll,T läser bok men de andra sover...
Jag låg vaken inatt med förvärkar/värkar,hoppas på mer sömn inatt utan ont.
Imorgon ska min man få en välförtjänt sovmorgon...Om jag så ska behöva stå i parken kL 8 på morgonen;)
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: