2013-04-10
 21:27:15

Ullared,Sarah Bernard & huvudet ner...

Idag var jag hos BM för att se över bebis läge igen,det där om att vänta till nästa vecka var visst bara snicksnack! Så jag fick genast en tid,och dra på trissor! Bebis låg med huvudet ner idag(!!!)
Hon bara skrattade,och jag med men vart också väldigt lättad. Nu får jag gå på täta kontroller så bebis inte busar och vänder sig igen...Snälla stanna kvar upp&ner nu <3
 
När jag ändå var i centrum,så köpte jag ett par st av min nya cravings :) Sarah Bernard *mums*...
 
Läste på en blogg om ett nyligen besök som gjorts på Ullared ,åh vad jag också vill åka!
Undra om det går att övertala min man?;)
Fanns en så fin vattenkokare tex:)
Ja,projekt övertalning får påbörjas!
 
Idag kom vår bilbarnstol också ,och stor leverans till vovven:) 
Mat,tuggisar m.m..mat/vatten skålar på ställning som matchar inredningen ;)
 
Letade vårskor till mig men fann inga:(
Skrev lista över allt som behövs,den vart ett par punkter;)
 
Gosa med mannen min<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: