2013-04-07
 15:00:46

Tusen ting....

Har varit ute i parken och lekt,haft ett helt grabbgäng inne och tusen saker att göra känns det som...
återkommande bekymret är vår hall,åh vad jag vill ha en bättre lösning där...
 
Vi ska ut strax igen,en tur i parken och affären,jag tänkte baka bullar...
sedan ska sängarna renbäddas och alla väskor/gympapåsar/simskoleväska/läxor packas..och sist men inte minst barnen duschas & allt sånt...Så nog finns det att göra;)
hade varit en lätt match om man inte bar på en jättemage!!
Den är verkligen ivägen och så de onda på det,besvärligt!
Idag är inte min dag ,kort tålamodhormoner som går bananas och så noll energi! 
Hoppas på en bättre dag imorgon...
jag kan vara så mycket trevligare än såhär!
När jag är på detta humör,så blir allt omkring mig rätt rörigt...jag tycker att det är stökigt/smutsigt....Man är knäpp helt enkelt :-(
nej affären och parken...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: