2013-04-24
 20:49:40

Tandfe :)

I ett par dagar har Jonathan haft en lös tand,han har vickat & vickat...Och ikväll äntligen lossnade den & oj vad glad han blev! Så nu kommer tandfen på besök;)
Dagarna går fort,städar & så på morgonen,tar ut King på hans långpromenad,hämtar skolbarnen,leker i parken,middag och allt omkring..King är med ut i parken och får en promenad på eftermiddagen,sedan tar A ut honom på ännu en långpromenad när han kommer hem.
Imorgon står lunch med K på agendan och titta efter dop present:)
Först hemmafix och promenad förstås!
 
Tänk om man kunde vara mindre pedantisk,tåla lite oreda,grus i hallen m.m.....
Vad skönt det skulle vara!
Det går säkert att träna sig till,men känslan av ett hem som är rent & iordning är så harmonisk;)
Jag älskar det för mycket helt enkelt;) Knäpp man är.
Men doften av Ajax är för underbar.
 
Längtar också till att bli smal igen,få uppdatera garderoben lite ( eller hur min älskade man?;) ) Ut med de gamla och in med lite nytt..Finns så mycket fint i affärerna nu! I min smak dessutom.
Men jag känner mig själv,det kommer inte bli någon uppdatering i min garderob snarare barnen och A's ;)
 
Nej,nu ska jag få två små att somna,detta med sovtiden som överskrids börjar gå på nerverna. Man behöver lite kväll också utan små busungar!!
Lika gottis sugen ikväll som varje kväll,irriterande för jag vet inte vad jag vill ha....Vattenmelon skulle vara väldigt gott!
Undrar om en promenad till Hemköp är värt det?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: