2013-04-11
 17:07:47

Sötnötar....

Igår somnade både Mini & Jonathan i vår säng,och när A gick in för att kolla så hittade han dom på det allra sötaste sätt:) J låg med handen på Minis knära nära nära varandra...Syskonkärlek när den är som allra finast <3
 
Idag var det simskola och jag hade lovat J att stå på balkongen och vinka när de åkte förbi med bussen,sagt & gjort ...Han satt med näsan tryckt mot rutan och vinkade,tänk vad så lite kan göra barnet glad!
Ordnade med tvätt i vanlig ordning,återställde ordningen i lådorna på barnens rum;)
och lite annat smått&gott.
K kom över för en pratstund,ämnet förlossning diskuterades ;) Aj aj!! 
Vilade och hämtade barn...
Maten står på spisen och barnen leker...
Jag vilar ännu en stund,hjärtat rusar & så har jag en envis huvudvärk & illamående :-(
Men det går över snart hoppas jag!
 
ikväll sitter jag bänkad vi tv'n när min älskade man gör sin premiär;) Detta har jag längtat massor till! Ska bli så roligt att se!:))
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: