2013-04-03
 13:22:34

Snart är du här...<3

Var på MVC igår,både hos doktorn och BM..
Hade väldigt ont i magen,men kontrollerna såg fina ut ( hjärtljud,SF-mått & blodtryck)
Men de onda i magen är konstigt,läkaren hittade en vätskefylld "ficka" bredvid bebis huvud och under moderkakan. Fick en remiss skickad om ett ultraljud.
Han trodde det var ofarlig för mig,för bebis var han helt övertygad att de inte var någon fara alls! Och de är det viktiga.
Jag oroar mig mer att de är blod i den där fickan,så att det blir några komplikationer vid förlossningen. Vi får se om 7-10 dagar då bör jag fått en tid och kollat.
Ligger för de mesta och vilar,de onda tar på krafterna och humöret ;-)
Men snart är bebis här hos oss och jag får tillbaka min kropp & energi.
Igår efter MVC och tills bussen gick,handlade jag nya byxor & sedan strumpor och mössa till lilla hjärtat! 
Sedan orkade jag inget,det var många tårar hos doktorn pga de onda...
 
 
idag har jag tvättat lite,ordnat med diskmaskin och vikt in tvätt...Sen kom M&T över,lilla sötnosen :) Pratade och skrattade efter lite mat...mys att ha fler vänner som går hemma samtidigt!
 
Ska vila lite till nu....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: