2013-04-23
 21:05:56

Rent hus!

Inte vet jag,men inte är det hunden som stökar/smutsar ner härhemma...Förutom några ynka hundhår ;)
Dammsuger gör jag i vilket fall två ggr per dag. Tror att det kan bero lite på " boande"
Inför bebis ankomst..
Så idag har jag gjort de vanliga härhemma,det är väldigt mysigt att ha Mini hemma som sällskap:)
 
När" sysslorna"  hemma var klara,gjorde vi oss iordning och tog King på promenad,Mini råkade tappa sin mössa och King i samma veva kissade ..på mössan!! Han vart inte populär hos henne då,hennes gosemössa ;-) När hon skulle plocka upp den skvätte King med bakbenen och bak flög jord,löv,torv..rakt över Mini...Då skrattade jag så tårarna rann...Mini såg djupt chockad ut för att sedan själv skratta så att hon satte sig rakt på rumpan...Inte lätt att vara en Mini alla gånger och gå på skogspromenad! Haha:))
 
Efter promenaden tog vi bussen till centrum,gummistövlar & cykel lås stod på listan,hade dessutom lovat Mini en lunch/fika...
Lite nya sandleksaker & såpbubblor vart det också.
Hem sedan,tog med King & mötte upp skolbarnen...Lek i parken,King fick vara med en stund också ...
 
Sedan det vanliga,middag,dusch & läxläsning...
Barnen sover och jag ska ta de lugnt nu också....Bebis stökar förfullt,det känns obehagligt och väldigt långt ner...
Är så nyfiken på när bebis behagar komma:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: