2013-04-05
 23:16:59

Pinvärkar....

Familjen sover,bara jag som är vaken.
Har ont,så fort jag är uppe & rör mig blir det värre,som pinvärkar och ett enormt tryck!
Ett tag till får h*n allt stanna därinne
A köpte en bilstol till lilla hjärtat igår,och redan idag fanns den att hämta:) Snabb leverans kan man kalla det.
Nu är det hög tid att bocka av listan,om jag ändå kunde röra mig obegränsat utan att få så ont!:(
 
Fredagsmiddag & Mys...Vi har lekt i parken och så.
Igår fick vi höra allt om J's cirkus besök,han hade haft en toppen eftermiddag/kväll ..
 
Hörde om snö påväg,de hoppas jag är ett väldigt stort skämt!! Nu vill jag ha vår,ta undan alla vinterkläder etc!
 
I slutet på denna månad kommer det en container hit,då ska mycket slängas;)
I nära tid till förlossning så är de en bra sysselsättning,kanske sätter igång det hela också ;-)
Har fått balkong inspiration,så jag vet precis hur jag ska ordna/dekorera därute..
Balkonghäng,vårjackor,tygskor och vår nya lilla familje medlem <3 härlig tid!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: