2013-04-16
 20:38:47

Mvc...

Idag var jag på Mvc för kontroll och sammanfattning av denna graviditet.
Jösses vad tiden har gått fort.
Allt såg bra ut och huvudet är fortfarande neråt :-)) rörligt,men nedåt! Om bebis kunde fixera sig skulle jag bli toppenglad,men de tror jag inte kommer att hända förrän precis innan förlossning / på förlossningen....
Fick en ny tid nästa vecka och sedan den 2 maj...Men då tänker jag INTE komma ;)
 
Annars så har jag dammsugit,skurat golv,tagit hand om tvätt och torkat ur kylen...
Packat badkläder till T och gympakläder till J...
 
Imorgon blir mini hemma,dom tror att hon har ett sår som är svinkoppor.Men de tror inte jag,eller vet rättare sagt. Såret sitter dör man tvättar hela tiden.
Men för att vara på säkra sidan får hon stanna hemma.
A är ute på långpromenad med vovven,vi tar våra timmes och halvtimmes promenad på dagen,men i långsam takt:)
Han är så himla fin vår kille:)
 
Idag är det svår sövda barn,vatten,toabesök,kan inte sova m.m...Man kan bli smått gråhårig;)
En sover i allefall,gissa vem?:-P
 
Imorgon blir det promenad i vanlig ordning och lite parklek garanterat!:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: