2013-04-01
 23:26:41

Mot ljusare tider....

Sjutton vad svårt det är att få barnen att somna sen klockan ställdes fram,dom är inte ett dugg trötta vid vanlig sovtid!
Men morgonen bjöd på sovmorgon till strax innan åtta:)
Åt ännu en Stor Frukost:)
Fixade lite härhemma m.m...
A åkte till jobbet & vi andra åkte över till våra fina vänner..Bullbak,lunch & massa lek & bus...Jonathan trillade på rumpan rakt ner i en ispöl med lera,så vi fick låna ett ombyte kläder..
Massa prat om bebis blev det också,då dom ligger knappa 2 mån efter oss...Våra små hjärtan <3
 
Imorgon är det MVC besök & läkar besök dom står på agendan...
Och fylla på lilla bebis garderob tänkte jag...
Eller så åker jag hem direkt & städar:)
 
Barnen är duschade & smörjda,klippta naglar & rena öron ;) 
Sedan var jag alldeles slut :-/ men lyckades torka av köket & vika en maskin tvätt!
Tummen upp för det! Haha....Åh vad jag vill ha tillbaka min ork & energi och mitt icke gråtande tillstånd...
Jag får väl hålla mig lugn i sisådär 2-3 V och sedan städa ut bebis,göra allt de där jag inte vågar nu ifall de skulle starta förlossningen...
Så får de nog bli..
 
Dags att sova!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: