2013-04-07
 20:38:44

Min klagomur!

Usch,vad känslosam jag har varit idag,gråten i halsen mest hela tiden!
Vill inte klaga öppet så jag klagar här;)
Försöker minnas om jag kände såhär med de andra barnen (ett tecken på att en förlossning är på G ;) )
Men de tror jag inte:( De är för tidigt visserligen också men det är sååå tungt!! Och jag har SÅÅ svårt att få ordentligt med luft!
Vill bara lägga mig ner och gråta!! Men det är fånigt så vi struntar i det;)
 
På tisdag har vi tid för kontroll på sjukhuset,ta reda på vad "fickan" är för något och vad för vätska det är däri...
Blandade känslor,jag vill inte behöva snittas eller att de skall vara något farligt...Tiden lär utvisa!
 
Vi bytte bullar mot sockerkaka,Mini skalade potatis också..och A gjorde en väldigt god kalops.
Barnen är duschade etc,alla punkter avprickade...
Dock sover bara 1av fyra...
Sommartid är lite förrädiskt.
Dessutom kan den slänga sig i väggen!!! För det snöade...Ett dåligt aprilskämt anser jag.
Det gjorde humöret ännu sämre må jag säga!
 
 
Imorgon vill jag inte ha nån snö när jag vaknar & Inge smärta...
Så ska jag bocka av min görolista...
 
Jag tror jag gömmer mig under en filt & tusen kuddar för att få luft och hoppas på en ljusare morgondag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: