2013-04-09
 09:04:21

Jösses!

 
Ibland förvånas jag över människor...
Hur de talar utan att tänka,återigen "Tala är Silver, TIga är guld"
Eller åtminstone tänk efter innan man öppnar munnen!
 
Jag är inte någon barnrumpa som inte vet vad vissa beslut här i livet betyder..
Eller vad saker innebär...Tro mig,jag tänker efter noga och väl innan jag fattar mina beslut..Och absolut när det kommer till liv....
Ett liv leker man inte med,det är inte något man stoppar in i garderoben när man inte orkar leka längre...
Blev väldigt fundersam över vissa kommentarer.
 
Det jag tar åt mig,det tar jag också hand om.
Tänk att något så roligt,och glädjefullt kan bli till sådant allvar & nästan "pekpinne ämne"
Men den som lever får se,så är det...
Vi släpper detta här...Jag blir bara så grymt irriterad!
 
 
Barnen och Mannen är iväg,Jonathan var väldigt noga med att se till att hans simskoleväska var packad ;) Och lika förvånad denna gång att mamma har koll,och att den redan låg nerpackad i hans ryggsäck MED duschcreme,mindre glad son kommer jag få...Han är tydligen ensam om att ha tvål med sig och blir då även tvungen att använda den och det är ytterst bekymmersamt enligt honom ;)
 
Jag ska iväg till Sjukhuset på kontroll över bebis och fickan...Kanske har vi vårt hjärta här hos oss tidigare än vi tror?
Det hoppas jag inte,eller i sådant fall genom en igångsättning inte ett snitt..*ryser*
Jag måste göra mig iordning,hemmet är klart bara jag kvar...
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: