2013-04-12
 11:30:45

Ingen bebis!

De lugnade sig- falskt alarm ;) 
Bus bebis....
Lite snuvad blir man,men samtidigt hann jag få känslan..Stopp stopp,jag vet inte om jag vill detta! Hjälp vad har jag gett mig in på :-P
 
Hittar ingen energi idag dock,dammsuga & skura golv skulle behövas men jag kommer inte för mig att göra det...Och klockan bara går!
Men dom stora ska på disco ikväll,så de blir bara jag & mini hemma....Då kan jag göra det:)
 
Och till det allra allra bästa med den här dagen...
Idag kommer han...Vår nya familje medlem <3
Min/Vår nya kompis :) Honom som jag kan ta med ner i källaren och inte behöva vara rädd;) Promenera och busa,jag längtar Vi längtar...
 
A & J åker i eftermiddag och hämtar honom,sedan ska vi spendera helgen att lära känna varandra....
Nu är min lunch klar...Inge Man här som bjuder ut sin Fru på lunch inte;) hehe..,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: