2013-04-09
 21:17:43

Huvudet upp & fötterna ner :-/

Kontrollen idag gick bra,"fickan" fanns inte kvar.Så min tanke om cysta var nog inte helt fel men att den var vätskefylld och har värkt/ spruckit sönder. Skönt må jag säga!:)
De som var mindre bra var att bebis har lagt sig med huvudet upp(!!!?) igen...Hur sjutton får h*n plats undrar jag?
Så nu har vi en vecka på oss c:a sedan måste huvudet vara ner annars blir det vändningsförsök & går inte det så blir det snitt,för jag tänker då inte föda med rumpan först :-P
Och riskera att bli klippt,bebis fastnar etc...
Får ställa mig upp & ner  och mota ner på rätt ställe;)
 
Hämtade barn,fick höra om simskolan idag & annat roligt..
Lagade mat,duschade barnen & sedan fick vi besök av M & barn....
När de gått hem så gjorde sig barnen klara för sängen och nu sover alla.
 
Hade tänkt börja på en present ikväll,men de är jag för trött för,men än finns det tid kvar...
 
Ska umgås med min man innan vi somnar<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: