2013-04-15
 09:48:44

Helgen...

Måndag igen..Barn & Man är iväg på varsitt håll..Bara jag och vovven hemma!
Något han tycker är väldigt konstigt tror jag,han har gått efter mig hela morgonen..tills han nog insåg att jag inte skulle någonstans utan bara farde runt;)
Har dammsugit,städat köket och nu tvättas det förfullt,bäddad rent i alla sängar igår och då finns det tvätt idag!
Helgen har även bestått av skogspromenader,parklek,god mat och årets första middag utomhus hos Fina familjen..O har fått en studsmattan till våra barns glädje;) Så det studsades förfullt...
En väldigt trevlig helg kort sagt...Skogen är väldigt blöt,isig och lerig...Så både barn och hund har varit så fina efter våra promenader....
 
Jag fick höra att det var slut på mina pedanta tider;) De kan jag inte hålla med om...Dammsuger man dagligen så ser de precis ut som innan King kom,och jag dammsuger alltid varje dag..För hej! Jag har 4 barn :-P 
Visst lite hår fäller han,men inget som stör mig eller gör de sådär snuskigt på kläder och så:)
 
Nej,han är för go & söt vår lilla kille <3 
Måste bara få honom att börja äta bättre...
Igår slutade de med att han fick fläskfile ;)
och då åt han....Gourmé hund!
 
Maskinen är klar & jag ska göra mig iordning så att vi kan gå ut på en promenad sedan...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: