2013-04-27
 22:15:04

Fullt upp!

Vilken lördag,jösses vad vi har fått saker gjorda:)
Balkongen är så fin den bara kan bli,rensad och i tipp topp..Så skönt!!
Vi har veckohandlat och bockat av listan för bebis ankomst:)
Nu hänger det en massa små pytte pytte kläder på tork,och jag blev ståendes där,det blev så verkligt...Snart är lilla bebis här och vi får äran att Förgylla vårt liv med ännu ett barn..Att älska och dela livet med <3 Lika stort varje gång!
 
King har varit ute på flera långa skogspromenader,barnen har varit ute och lekt.Farmor var här på en kaffe och parklek:) Länge sen vi sågs!
 
Har även burit ner saker till källaren och tagit upp vårjackor,barnen har vuxit;) Så båda killarna behöver nya jackor,Mini valde sin idag..En med nyckelpigor och grön botten..Jättefin!:)
 
Imorgon är det dags för dop,jag har klädproblem..Funderar på långklänning & kavaj..Får prova imorgon....
Barnen har lagt sig,T gick precis och la sig..
Vi har lördagsmyst med godis,chips & dipp!
Nu ska jag lördagsmysa med Ben&Jerry ;)
 
och det jag längtat efter hela dagen...Få umgås med min man och kramas lite:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: